تاريخچه

۱۹۴ بازديد

Image result for operating theater

مجتمع هاي اتاق عمل يك جدول مطرح شده و يا برخي از صندلي مرتب سازي بر در مركز براي انجام عمليات بود، و چند رديف صندلي (اتاق عمل مي تواند تنگ و يا بزرگ) تا دانش آموزان و ديگر تماشاچيان احاطه شده بود مي تواند در مورد پيشرفت را مشاهده كند.

جراحان لباس خياباني با يك صحن عينك براي محافظت از لكه هاي خون، و آنها عمل برهنه دست با ابزار و لوازم غير استريل (روده و ابريشم بخيه به عنوان رشته باز با قابل استفاده مجدد، سوزن دست رشته [نيازمند منبع] فروخته شد؛ بسته بندي گاز پانسمان از sweepings از طبقه كارخانه هاي پنبه ساخته شده بود [نيازمند منبع]). در مقابل به مفهوم امروز از عمل جراحي به عنوان يك حرفه كه بر پاكيزگي و با وجدان، در آغاز قرن 20th علامت از يك جراح مشغول و موفق فراواني خون و مايعات در لباس او بود. [نيازمند منبع] در سال 1884 جراح آلماني گوستاو Neuber اجرا مجموعه اي جامع از محدوديت براي اطمينان ضدعفوني كردن و شرايط عملياتي آسپتيك از طريق استفاده از لباس، كلاه، و پوشش كفش، كه همه آنها در اتوكلاو به تازگي اختراع خود تطهير شد.

در سال 1885 او طراحي شده و ساخته شده يك بيمارستان خصوصي در جنگل كه در آن ديوار، كف و دستها، بازوها و چهره كاركنان با كلريد جيوه شسته شد، ابزار با سطوح تخت ساخته شده بودند و قفسه بندي شيشه اي آسان براي تميز بود. Neuber نيز معرفي اتاق عمل جداگانه براي بيماران آلوده و سالم و استفاده از هواي گرم و فيلتر در تئاتر براي از بين بردن ميكروب ها است. [2] در سال 1890 دستكش جراحي به طب با ويليام هالستد معرفي شدند. [3] از عمل جراحي آسپتيك بود در ايالات متحده توسط چارلز مك برني پيشگام.

Image result for operating theater
كلمات كليدي مرتبط: آگهي استخدام مهندسي شيمي , فيزيوتراپ منطقه 3 مسلط به زبان فرانسوي , تحليلگر و طراح نرم افزار , صافكار تمام وقت در استان اصفهان در منطقه عالي , استخدام تكنسين كامپيوتر , ويزيتور پاره وقت در گرگان , استخدام مهندس كشاورزي , نياز به يك پيك موتوري در استان خراسان رضوي , استخدام حسابدار تهران , ساندويچ زن ماهر در اصفهان مخصوص پزشكان ,

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.